Ajutor
Condiții de utilizare

Depunere dosar repartizare locuință din fondul locativ destinată închirierii


Primăria Municipiului Falticeni

Acasă Interacționează cu Primăria Falticeni

Acte necesare

  • Cerere tip;
  • Declaraţia titularului cererii de locuinţă şi după caz, a membrilor familiei acestuia - soţ/soţie, copii şi/sau alte persoane aflate în întreţinerea acestuia - din care să rezulte că nu au deţinut şi nu deţin o altă locuinţă în proprietate şi/sau să nu fie beneficiarul unei alte locuinţe cu chirie, proprietate de stat, proprietate a unităţii administrativ-teritoriale sau a unităţii în care îşi desfăşoară activitatea în municipiul Fălticeni;
  • Adeverinţă de la locul de muncă, cu venitul net realizat de solicitant cât și de membrii familiei acestuia încadrați în muncă, eliberată în luna depunerii solicitării, pentru ultimele 12 luni, însoțită de o copie după contractul individual de muncă, certificată de reprezentantul legal al angajatorului sau de persoana împuternicită de angajator pentru conformitate cu originalul, talonul de pensie de orice fel, indemnizații sau alocații de stat(titularul cererii trebuie să-şi desfăşoare activitatea în localitatea în care sunt amplasate locuinţele A.N.L.); declarație notarială pentru membrii familiei care nu realizează venituri;
  • Carte de identitate - pentru soţ şi soţie;
  • Ultima diplomă de absolvire studii autentificată (indiferent de nivelul de pregătire);
  • Contractul de închiriere în spaţiu locativ privat, în derulare, cu valabilitate de cel puţin un an, înregistrat la Administraţia financiară - în cazul celor toleraţi în spaţiu;
  • Extras revisal;
  • Certificat de căsătorie - după caz;
  • Certificatul de naștere al copilului - după caz;
  • Certificat medical eliberat de instituţia medicală competentă, semnat de medicul de specialitate şi de conducătorul instituţiei respective şi/sau certificat eliberat de către comisia medicală de expertiză, din care să rezulte că titularul cererii sau/şi membrii aflaţi în întreţinere necesită potrivit legii, însoţitor, sau, o cameră în plus - după caz;
  • Adeverinţă de la asociaţia de proprietari cu numărul de persoane din locuinţa respectivă;
  • Certificat de naștere sau carte de identitate pentru alte persoane în întreținere - după caz şi certificate de naştere pentru minori;
  • Adeverinţă prin care se certifică faptul că titularul cererii de locuinţă provine dintr-o casă de ocrotire socială - după caz;
  • Act de adopţie sau dovadă că au început procedura de adopţie - după caz;
  • Hotărâre judecătorească irevocabilă de evacuare din case naţionalizate sau, după caz, proces-verbal de evacuare întocmit de către executorul judecătoresc - după caz.